Az energiaszolgáltató kiemelten fontosnak tartja ügyfelei véleményét, mert – mint írják – annak ismeretében tudják szolgáltatásait és kommunikációjukat folyamatosan fejleszteni.
A vállalat honlapján az áll, hogy
2021 ÓTA MINDEN PÁRATLAN ÉVBEN ORSZÁGOS FELHASZNÁLÓI ELÉGEDETTSÉGI FELMÉRÉST VÉGEZNEK.
Ezen felül most arra is kíváncsiak, hogy a felhasználóknak mi a véleményük az MVM elmúlt időszakban megjelent kommunikációs anyagairól.
AZ EZZEL KAPCSOLATOS KÉRDŐÍVET EMAILBEN KÜLDTÉK KI A FELHASZNÁLÓKNAK
Ha ön is kapott ilyen tartalmú levelet, akkor a kérdőív kitöltése nagyjából tíz percet vesz igénybe, és 2025. július 27-ig van rá lehetőség.
A VÁLASZADÁS ÖNKÉNTES, NÉV NÉLKÜL TÖRTÉNIK, A KÉRDŐÍV KÉRDÉSEIRE ADOTT VÁLASZOKBÓL A VÁLASZADÓ SZEMÉLYE NEM BEAZONOSÍTHATÓ.
A kérdőívben megadott válaszokból, információkból kizárólag statisztikai kimutatások készülnek.