A Dubai Turisztikai Hivatal – Visit Dubai – a világhírű Beautiful Destinations ügynökséggel közösen elindította a világ első fizetett influenszerakadémiáját, a Beautiful Destinations Academyt – írta az Index.
A luxuskörnyezetben zajló, három hónapos képzés célja, hogy új szakmai mércét állítson az utazási tartalomgyártásban – különös tekintettel a közösségimédia-alapú turizmusmarketingre.
Az influenszerek luxuslakásban vehetnek rész az ingyenes oktatáson, és fizetést is kapnak érte. A gyakorlatorientált képzés során többek között cinematográfiát, utómunkát, mesterségesintelligencia-eszközöket, valamint turizmusmarketinget és etikai alapelveket is tanulnak.
A legjobbak állásajánlatot kaphatnak a Beautiful Destinations-től, a képzés végén pedig hivatalos tanúsítványt kapnak a Dubai College of Tourism intézménytől – számolt be a lap.
A hírportál azt is kiemelte, hogy 2024-ben Dubajba 18,7 millió külföldi látogató érkezett, ami 9 százalékos növekedés az előző évhez képest. Éppen ezért a program célja, hogy Dubaj ne csak turisztikai, hanem digitális alkotói központként is világelső legyen.
Az akadémia alapítója így fogalmazott:
A kezdeményezés célja, hogy a jövő turisztikai tartalmai minél változatosabb nézőpontokat és esztétikai megközelítéseket tükrözzenek, így a világ minden tájáról várják a tehetségeket.