A 2024/25-ös pénzügyi év a JYSK számára minden eddiginél sikeresebb volt: a vállalat Magyarországon 16 százalékos növekedéssel érte el a 89 011 millió forintos árbevételt, miközben vásárlóinak száma közel 10 százalékkal emelkedett, az online forgalom pedig 16,4 százalékkal bővült.
A JYSK számára a terjeszkedés nemcsak stratégiai cél, hanem működésének alapja is: az újabb üzletnyitásokkal egyre több vásárlónak biztosítja hazánkban is a skandináv otthonosság élményét versenyképes árakon. A mostani nyitás különösen szimbolikus, hiszen a vállalat idén ünnepli magyarországi fennállásának 20. évfordulóját. A nyitások mellett a régebbi üzletek is folyamatosan megújulnak a JYSK fenntarthatósági és hatékonysági koncepciójának jegyében.
„Idén ünnepeljük a JYSK magyarországi fennállásának 20. évfordulóját, és nagy öröm, hogy ezt a jubileumot egy újabb üzletnyitással tehetjük emlékezetessé. A 102. áruház megnyitása is bizonyítja, hogy folyamatosan fejlődünk, és egyre több vásárló számára tesszük elérhetővé termékeinket” – mondta aSzimeiszter Sándor, a JYSK Magyarországért, Ausztriáét és Görögországért felelős országigazgatója.
Környezettudatos szempontok érvényesülnek
A JYSK új áruházainak kialakításánál és meglévő üzleteinek felújításakor egyaránt elsődleges szempont a fenntarthatóság és az energiahatékonyság. A 3.0-ás üzletkoncepció részeként olyan világítási rendszert alkalmaznak, amely három különálló szakaszban kapcsolható, így az energiafelhasználás legalább 25 százalékkal mérsékelhető. A hatékonyságot tovább növeli a teljes körű LED-világításra való átállás, valamint a mozgásérzékelő rendszerek beépítése.
A koncepció nemcsak az energiafelhasználásra terjed ki, hanem az üzletek belső kialakítására és berendezésére is. A törökszentmiklósi áruházban három bemutatószoba segíti a vásárlókat abban, hogy könnyebben eligazodjanak a bútorok között. Emellett egy külön matrac-stúdió is helyet kapott, ahol lehetőség nyílik a termékek kipróbálására, miközben a JYSK munkatársai szakértő tanácsokkal állnak rendelkezésre.