Szerkesztőségünk először egy felháborodott olvasónktól kapott figyelmeztető levelet, amiben az áll, hogy nem temuzik, hanem kamuzik a Temu új magyarországi futárpartnere, az iMile.

A CSOMAGOK NEM ÉRKEZNEK MEG, A FUTÁROK NEM VESZIK FEL A TELEFONT, A CÉG ÜGYFÉLSZOLGÁLATA KÖDDÉ VÁLT. 

A futárszolgálatnak pedig az ilyen esetekre van egy jó kis refrénje, amit gyakran leír:

MEGKÍSÉRELTÜK KÉZBESÍTENI CSOMAGJÁT, AZONBAN SAJNOS NEM TUDTUK ELÉRNI ÖNT.

Csakhogy ez állítólag az egyik legnagyobb kamu. Részlet egy, az iMilének címzett panaszos levélből:

Második egymást követő napon kapom ugyanazt az üzenetet, hogy nem tudták kézbesíteni a csomagomat. Érdeklődöm, hogy ennek mi az oka, hiszen a cím világosan ott szerepel. (…) Javaslom, hogy a futáraikkal beszélgessenek el, miért nem végzik a munkájukat. A telefonszámom is ott van, de még csak fel sem hívtak, egyszerűen csak egy üzenetet kapok, mi szerint nem tudták kézbesíteni a csomagot.

Olvasónk történetéből az is kiderül, hogy két hamisnak bizonyult kézbesítési kísérlet után egyszerűen eltűnt a csomagja. Többé az iMile-től nem tudott információt szerezni még a küldemény hollétéről sem, illetve a reklamációjára és a kártérítési igényére sem válaszoltak.

Amit Magyarországon nem oldanak meg, azt 7 ezer kilométer távolságból megteszik

Érdekes fejlemény az ügyben, hogy olvasónk figyelmeztette a Temut, piacot veszíthet Magyarországon, ha nem válogatja meg jobban a szerződéses kiszállító partnereit. Az előzmények ismertetése után ezt írta a Temunak: 

Ez elfogadhatatlan egy futárcégtől, soha, még a többi kézbesítő partnerükkel sem volt hasonló problémám. (…) Kérem a panaszom kivizsgálását, mert ez az elfogadhatatlan gyakorlat közvetve veszélyezteti Temu hírnevét.

AMI MAGYARORSZÁGON NEM SIKERÜLT AZ IMILE-NEK, KÍNÁBÓL NAPOKON BELÜL MEGOLDOTTÁK. 

A vélhetően a mesterséges intelligenciát képviselő robotuk, Hawk tört magyarsággal ugyan, de gyorsan intézkedett:

A megadott információk alapján úgy értesültünk, hogy aggálya a megrendeléssel kapcsolatos. (…) Az eset áttekintése után tájékoztatjuk, hogy rendelése szállítási hibába ütközött. Ennek eredményeként a visszatérítést feldolgoztuk. Őszintén, Hawk, a Temu ügyfélszolgálati csapata.

És lássunk csodát, a visszatérítés hipp-hopp megérkezett Kínából.

Népharag zúdult az iMile-re

Az előzmények ismeretében nem kell sokat csodálkozni azon, hogy a közösségi médiában tombolnak a károsultak. Az iMile Hungary oldalán

SZÁZÁVAL SORAKOZNAK A LESÚJTÓ VÉLEMÉNYEK, ÉS A CÉG ÖSSZESSÉGÉBEN GYALÁZATOS, MINDÖSSZE 24 SZÁZALÉKOS AJÁNLOTTSÁGI ARÁNYT TUDHAT MAGÁÉNAK ÜGYFELEI KÖRÉBEN.

Kép: Facebook

Szemelvények a pórul jártaktól

  • Temu-ról rendelt csomagomat már állítólag kétszer próbálták kiszállítani, de szerintem egyszer sem voltak itt. Ha a Temu továbbra is velük akar szállíttatni, tuti nem rendelek tőlük a jövőben.
  • Megkaptam a kézbesítésről az értesítést, a csomag sehol. Majd kicsivel később bedobták a kerítésen. 
  • Csak bedobták a csomagot kapun belülre, esőben.
  • Ez nem futárszolgálat, hanem barmok gyülekezete.
  • Nem tudom mit művelnek, de katasztrófa ez a cég.
  • Szerintem a Temu túl nagy falat nekik.
  • Sikertelen kézbesítés? Itt se jártak, nem hogy hívták volna az ember lányát.
  • Nem is értem, hogy ez milyen cég?
  • Hogy van még munkájuk, ha ilyen silány szolgáltatást nyújtanak?
  • Egyszerűen szörnyű. Csomagot kapni igazi fájdalom, velük.

Elég volt ebből?

Nagyon úgy tűnik, hogy elég.