Megújult névvel és vállalati identitással folytatja működését Magyarországon is az egyik legnagyobb európai szállodaportfólió-tulajdonos és üzemeltető: az AccorInvest immár Essendi néven van jelen a hazai piacon.
A cég közleménye szerint az arculatváltás a 2020-ban indult átfogó átalakulás szimbolikus lezárása...Az új identitás mögött az a törekvés áll, hogy a szállodák ne csupán szálláshelyek, hanem inspiráló, közösségépítő terek legyenek, amelyek pozitív hatással vannak környezetükre.
„A brandváltás új fejezetet nyit történetünkben. Büszkék vagyunk arra, hogy egy erős, rugalmas és előremutató vállalatként léphetünk tovább, amely elkötelezett a fenntartható növekedés és a pozitív vendéglátás mellett”
– fogalmazott Gilles Clavié, az Essendi vezérigazgatója.
Az Essendi új arculatát nagyszabású, regionális rendezvényen, Párizsban, Londonban, Münchenben és Varsóban egyszerre mutatták be.
Megtudhattuk, hogy az elmúlt években a cég a teljes működését új alapokra helyezte. Portfólióját a legjövedelmezőbb európai gazdaságos és középkategóriás szegmensre összpontosította, miközben aktív eszközkezeléssel – akvizíciókkal, felújításokkal, értékesítésekkel – növelte szállodáinak értékét.
Ennek eredményeként 2024 végére a portfólió becsült értéke elérte a 7,8 milliárd eurót. A vállalat 4 milliárd euró árbevételt szerzett, amely 3,1 százalékos növekedést jelent 2023 azonos időszakához képest, valamint 656 millió euró EBITDA-t könyvelhetett el, amely 6,1 százalékos növekedést jelent 2023 azonos időszakához viszonyítva.
Magyarországon 560 tagja van a csapatnak, és itthon is tudatos fókuszváltás zajlott az elmúlt években, hiszen a saját tulajdonú szállodákra és a fővárosi jelenlétre helyezték a hangsúlyt.