szolgáltatás

04.
09.
12:10
A Yettel is előállt a számokkal

A Yettel is előállt a számokkal

A kormány felszólításának eleget tesz a Yettel, előállt a kedvezményekkel, amelyek határozott idejűek, és a lakossági ügyfeleket érinti.

Szerző(k): Economx
04.
06.
07:04
E-jótállás: nem tetszett neki a vásárlás folyamata, inkább átprogramozta

E-jótállás: nem tetszett neki a vásárlás folyamata, inkább átprogramozta

Miközben valódi digitális állampolgárokká és egyben digitális ügyfelekké válunk, léteznek még szűz, fehér földek a képzeletbeli digitális térképen, és ezzel együtt olyan fejlesztők, akik megtalálják a hiánypótló megoldásokat. Ilyen az E-jótállás nevű magyar kkv is: az alapító-ötletgazda, Frankó József mesélt a cégről és annak történetéről.

Szerző(k): Hercsel Adél
04.
03.
14:27
14 milliárd eurót költ az utasokra a Wizz Air

14 milliárd eurót költ az utasokra a Wizz Air

A Wizz Air utaselégedettségi programja négy fő elemből áll: termék, ár, szolgáltatás és kommunikáció. Ennek részeként jelentős összegeket fordít a legmondernebb technológiák bevezetésére, a járatok pontosságának javítására és az ügyfélszolgálat fejlesztésére. A változás mérföldkő a légitársaság ügyfélkiszolgálásának átalakulásában.

Szerző(k): L. K.
03.
25.
18:33
Debütál a Ryanair-előfizetés, rengeteget lehet vele spórolni

Debütál a Ryanair-előfizetés, rengeteget lehet vele spórolni

Elindítja előfizetéses szolgáltatását a fapados légitársaság, még az akciós repülőjegyek közt is lehet válogatni.

Szerző(k): S. Z.
03.
23.
06:12
Ezüst gazdaság: még alig látjuk, de elképesztő benne a potenciál

Ezüst gazdaság: még alig látjuk, de elképesztő benne a potenciál

Az 50 év felettiek aránya itthon már most meghaladja a 40 százalékot, és egy radikális demográfiai változás nélkül 2030-ra minden harmadik magyar munkavállaló 55 év feletti lesz. Ennek ellenére bízunk az „isteni” demográfiai fordulatban, de erősen negatívan gondolkodunk az 50 feletti korosztályról és a generáció tagjai is saját magukról.

Szerző(k): Hercsel Adél