Már csak a csődvédelemben bízhat Európa legnagyobb motorkerékpár-gyártója. Összesen 250 millió eurós hitelezői kötelezettséget kéne rendeznie az osztrák vállalatnak.
Szerző(k): Gulyas ÁbelA fizetésképtelenné vált és a gigahitel reményétől is elesett KTM-nek nem maradt más választása, mint a csődvédelemben bizakodni.
Szerző(k): Sándor ZoltánAz elmúlt másfél évtized során alapvetően megváltozott a kocsik elektromos rendszere, de a magyar autók életkora a KSH februári statisztikai adatai alapján 15,8 év fölött volt 2023 végén, ami rekord, hiszen 2000 óta nem volt ennyire magas a szám. A modern autók már bírják az időjárást, de mivel sokaknak esélyük sincs új autót vásárolni, a régivel kell hímes tojásként bánni.
Szerző(k): L. K.A hideg idő beköszöntése miatt kerül sor a változtatásra.
Szerző(k): EconomxHa év végén van a kötelező gépjármű-felelősség biztosításának (kgfb) az évfordulója, akkor már most érdemes körülnézni, mert akár 20 ezer forintot is spórolhat.
Szerző(k): EconomxÖt éve Németországban is átírták a jogsitörvényt, nevezetesen, hogy az autósok külön vizsga nélkül közlekedhetnek legfeljebb 125 köbcentis és 15 lóerős motorokkal. Csak az oktatáson kell részt venniük, de nincs vizsga. Itthon rövidebb ideig tart és olcsóbb az elméleti és gyakorlati oktatás a B125-höz (valódi nevén az A1B-hez), de elméleti és gyakorlati vizsgát kell tenni a sofőröknek a tanfolyam végén.
Szerző(k): L. K.Cipzárelv, védelmi sáv, idősmatrica. Ezek az újítások is szerepelnek a közlekedési tárca elképzelései között.
Szerző(k): G. É.Javában zajlik a motorosokat érintő új közlekedési szabályok kidolgozása. Ez érinti a védőfelszerelést, de a legfrissebb hírek szerint a motorok vezetéséhez szükséges jogosítványt is.
Szerző(k): G. É.Egy amerikai labor mérései szerint nem a kenőanyag élettartalma, hanem a megtett kilométer szám a lényeges.
Szerző(k): Gulyas Ábel