Kisbusz és személyautó ütközött az M0-s autóúton vasárnap, a helyszínelés miatt az M5-ös autópályára Budapest irányába nem lehet lehajtani.
Szerző(k): EconomxCsak egy sávon lehet közlekedni, ez okozza a brutális torlódást.
Szerző(k): Zádori BenceSvájci mintára, részben áttért az éjszakai munkavégzésre csütörtöktől az M1-esen az autópályákat üzemeltető Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.
Szerző(k): EconomxViszonylag hosszú az Útinform szombati listája, hogy hol történtek balesetek, illetve hol kell számítani torlódásra az ország közútjain és autópályáin. Az Ausztria, valamint az északnyugati országrész felé haladó vasúti horror fokozódik.
Szerző(k): EconomxEgyébként porvihar nélkül is életveszélyes az M1-es autópálya.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés CsabaNapközben több baleset is történt Hegyeshalom irányába, amire a karbantartások is rátettek néhány lapáttal.
Szerző(k): EconomxA hétvégén dolgoznak a szakemberek az autópályákon, ez pedig lassíthatja a forgalmat. Sövényvágó vagy kaszáló géplánc is haladhat a belső sávban több forgalmas autóúton szerte az országban.
Szerző(k): EconomxCsak éjszaka lesznek lezárások. A sebességkorlátozás azonban egyes helyeken megmarad.
Szerző(k): EconomxÁprilistól augusztus elsejéig 312 kilométer hosszan, 1,6 millió négyzetméternyi felületen cserélt aszfaltot a Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (MKIF). A társaság közleménye szerint a legtöbb burkolatot az M3-as, M7-es és M1-es autópályákon cseréktél le, de rengeteg híd és aluljáró is megújult.
Szerző(k): Zádori Bence