Sürgős kormányzati beavatkozást kért szerdán a legnagyobb brit autóipari szövetség az elektromos járművek gyenge kereslete és az átállási folyamat fenntarthatatlanná vált üzleti költségei miatt.
Szerző(k): L. K.Nagyot ugrottak a Tesla részvényei a cég vártnál jobb számait látva. A befektetők díjazták, hogy végre látszólag nyereségesen tud autót gyártani a cég, s ezt Elon Musk sem győzte hangsúlyozni.
Szerző(k): EconomxKissé morbid megoldáshoz nyúlnak a németek a környezetszennyezés csökkentése érdekében. Berlinben a krematóriumokból felszabaduló hulladékhőt a jövőben távfűtésre használják fel, de a rendőrök is jól járnak.
Szerző(k): T. K.A magyar kormány kijelentései, miszerint önként és díjmentesen szállítaná át a szerb határon várakozó illegális bevándorlókat a belga fővárosba precedens nélküli esetet teremtene az unió történetében mind diplomáciai, mind jogi szempontból nézve. Hogy megtudjuk, mi a válasza mind erre az uniónak, az Economx az Európai Bizottsághoz fordult, hogy hivatalos állásfoglalást kérjen a magyar kormány állításaival kapcsolatban.
Szerző(k): Balatoni LillaHa nem pörög fel az elektromos autók piaca, jókora bírságra számíthatnak.
Szerző(k): G. É.Jócskán felülmúlta az Európai Unió a várakozásokat: tíz héttel a hátaridő előtt sikeresen biztosította a téli energiaellátást a gáztározók feltöltésével.
Szerző(k): Balatoni LillaA Magyar Vendéglátók Ipartestülete szerint a hazai vendéglátás munkaerőhiány gondjai miatt óriási szükség van a külföldről, és nem csupán a szomszédos országokból, hanem az Ázsiából érkező vendégmunkásokra.
Szerző(k): Drávucz PéterTavaly több mint 100 ezren próbáltak munkavállalási tartózkodási engedélyt szerezni Magyarországon. Az új idegenrendészeti törvény az engedély kiadásának a folyamatát szeretné szigorítani.
Szerző(k): Gulyas ÁbelKötelező kvóta helyett kötelező szolidaritás – egyebek között ezt tartalmazza az Európai Parlament által elfogadott ún. migrációs paktum – vagyis azok az országok, amelyek nem akarnak migránsokat befogadni, 20 ezer eurót kell, hogy fizessenek személyenként. Marsai Viktort, a Migrációkutató Intézet igazgatóját kérdezte az EU-Monitor és az Economx.
Szerző(k): Tieger Endre