közösségi_média

11.
26.
14:21
Mi lesz a kriptopénzünkkel, ha meghalunk?

Mi lesz a kriptopénzünkkel, ha meghalunk?

A digitális javakat a jog egyelőre nehezen tudja besorolni a tulajdonjog klasszikus tárgyai közé, például a pénz, vagy az ingatlan mintájára – húzta alá az Economx megkeresésére a szakértő. Csak kriptopénzből több százmilliárd forintos vagyonnal rendelkeznek a magyarok, emellett egyre nagyobb értéket képviselnek egyéb digitális eszközök, például üzleti és magán közösségimédia-profilok, felhőben tárolt dokumentumok, tokenek, és maguk a digitális adatok is.

Szerző(k): Drávucz Péter
11.
20.
17:01
Közeleg a nap, amikor már Magyarországon is örökölhet Facebook-oldalt

Közeleg a nap, amikor már Magyarországon is örökölhet Facebook-oldalt

A közjegyzői kamara szerint lassan beszélnünk kell a digitális javak örökölhetőségéről.

Szerző(k): Economx
11.
15.
20:49
A TikTok hamarosan véget vethet Amerika Izrael-barátságának?

A TikTok hamarosan véget vethet Amerika Izrael-barátságának?

Az amerikai törvényhozók újra felszólítanak az alkalmazás korlátozására, mert a fiatalok körében egyre növekvő palesztinbarát nézetek miatt aggódnak.

Szerző(k): Horváth Tibor
11.
15.
18:46
 Az év végi ünnepi időszak az új reklámetikai kódex főpróbája lesz

Az év végi ünnepi időszak az új reklámetikai kódex főpróbája lesz

Sokat elárul majd az ünnepi időszak arról, hogy a reklámozók és reklámkészítők mennyiben tudnak megfelelni az új reklámetikai kódex normáinak, az első tapasztalatok mindenesetre kedvezőek – mondta el az Economx számára a Magyar Reklámszövetség főtitkára.

Szerző(k): Drávucz Péter
11.
15.
08:41
Nem csak a Facebookon kell fizetni

Nem csak a Facebookon kell fizetni

A YouTube-nak korábban is volt reklámmentes verziója, néhány napja pedig a Facebookon is elérhetővé vált egy ilyen előfizetés. A különbség csak annyi, hogy a Meta kétszer annyit kér, mint a legnépszerűbb videómegosztó. Olvasóink tapasztalata alapján már most sokkal több hirdetés van a közösségi oldalon.

Szerző(k): Horváth Balázs
11.
11.
19:40
Médiahatóság: így védhetjük a gyerekeket, ha online bántalmazzák őket

Médiahatóság: így védhetjük a gyerekeket, ha online bántalmazzák őket

Kutatások szerint minden hatodik 15–16 éves gyereknek volt már része online bántalmazásban – mondta el az Economx megkeresésére a NMHH szakértője.

Szerző(k): Drávucz Péter
11.
11.
13:24
Napi 4 órát bámulják a gyermekek a mobiljukat

Napi 4 órát bámulják a gyermekek a mobiljukat

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) 2023-as Médiapiaci Jelentéséből kiderül, hogy lényegében minden eltér a fiatal generációk médiafogyasztási szokása a magyarországi átlagtól: kevesebbet tévéznek és rádióznak, a streaming viszont tarol.

Szerző(k): Zádori Bence