Kevesebb játékot vásároltak a karácsonyi időszakot is beleértve 2023-ban az amerikaiak. Pedig különösen az ünnepek alatt a szülők hajlamosak mélyre ásni, hogy teljesíthessék gyermekeik kívánságait.
Szerző(k): EconomxA karácsonyt megelőző másfél hónapban realizálódik a hazai játékpiac éves forgalmának 40 százaléka. „Egyelőre lassulást érzékelünk a piacon, az alap megélhetési-, rezsi-, élelmiszer-, üzemanyagárak növekedése erősen érezteti a hatását” – mondta el az Economxnak Gyaraki Dávid, a REGIO JÁTÉK ügyvezető helyettese, akit az idei szezon sláger játékairól is kérdeztünk.
Szerző(k): EconomxA játékgyártó értékesítése 9 százalékkal nőtt idén július-szeptember között 2022-hez képest, elérve az 1,9 milliárd dollárt. A nyereség viszont 146,3 millió dollárra csökkent. A hírre a Mattel részvényei 6 százalékot estek.
Szerző(k): Economx