A Tesla segítségével próbálja mérsékelni a károsanyag-kibocsátását a Stellantis, a Toyota, a Ford, a Subaru és a Mazda. Az ACEA be ...
Valósággal összezuhantak augusztusban az újautó eladások Európában, drámai a helyzet az elektromos autók piacán: ott 44 százalékos ...
Az Energiaügyi Minisztérium közlése szerint a vállalati e-autó program keretében a legnagyobb arányban személyautókra kértek támog ...
A lengyel közmédia koppant: állami finanszírozás nélkül maradtak. Az Audi pedig úgy döntött, nem lövi magát lábon az elektromos autók túlzott erőltetésével. Ezek voltak a hét legfontosabb külgazdasági és külpolitikai eseményei.
Szerző(k): Csernik-Varga AdriennBelgiumban, Horvátországban és Bulgáriában 30 százalék feletti volt az éves növekedés, Magyarországon 3,7 százalékkal bezuhant a kereslet.
Szerző(k): EconomxMiközben az év első negyedében jelentősen nőtt a forgalomba helyezett új autók száma az Európai Unióban, az ACEA adatai szerint Magyarországon január és április között 38 109 új autót helyeztek forgalomba, mindössze 0,9 százalékkal többet az egy évvel korábbinál.
Szerző(k): EconomxNem idén kezdődött a lejtmenet az autóipar számára, de 2022-re már vitathatatlanná vált azok számára is, akik nem követik napról napra a piaccal kapcsolatos híreket. A Napi.hu-nak nyilatkozó szakértő szerint a helyzet várhatóan 2023-ban sem javul majd, a kialakuló gazdasági válság pedig az uniós károsanyag-kibocsátási célkitűzésre is hatással lehet, öt-tíz évvel ki kell majd tolni valószínűleg a határidőt a beütemezett 2035-höz képest.
Szerző(k): Csernik-Varga Adrienn