A Metapay fesztiválkártya-rendszer 2,2 millió tranzakciót bonyolított le a Sziget Fesztiválon, idén a forgalom 55 százalékát a bankkártyás feltöltés adta − közölte a Metapay az MTI-vel. A közlemény szerint a Metapay fesztiválkártya-rendszerén keresztül idén összesen 3,3 millió tranzakciót kezelt négy hazai fesztiválon, az OTP Klub Gourmet, a VOLT, a Heineken Balaton Sound és a Sziget rendezvényein. A most zárult Szigeten a fesztiválkártya-rendszer Facebook-összeköttetéssel gyarapodott: a felhasználók regisztrálhatták magukat Facebook-bejelentkezéssel, így − ha engedélyt adtak rá − a hírfolyamban megjelent, hogy merre és mikor jártak, fizettek a Sziget területén − olvasható a közleményben. Bemutatkozott egy másik újdonság, az elektronikus beléptetés-ellenőrző rendszer is, amelynek keretében a Metapay a saját bázisára való beléptetést már a maga által fejlesztett, chippel ellátott karszalaggal oldotta meg − hívja fel a figyelmet a cég. Ez egyaránt alkalmas volt fizetésre és a belépési jogosultságok ellenőrzésére.