Látogató- és területcsúcs, intenzív üzletmenet, újonnan bevezetett rendezvény: mindegyikre akadt példa a Hungexpo Zrt. első félévében. Az évindító Agro+Mashexpo a tavalyihoz képest megduplázta a területét, így az ismert mezőgazdasági rendezvény 20 ezer négyzetméteren zajlott. A Foodapestet és az Ukbát második alkalommal rendezték meg, és több mint tízezren keresték fel az élelmiszeripar kiválóságainak standjait. Különösen jó látogatottságot könyvelhetett el a 19. Fegyver Horgászat Vadászat Nemzetközi Kiállítás is. A FeHoVa ma már jóval több, mint a vadászszakma találkozóhelye, hiszen a vadászati témák mellett a horgászat, a környezetvédelem, az ökoszisztémák bemutatkozása is teret kapott. A közönségvásárok sorában az Utazás volt az első igazán jelentős, amelyet a Boat Show, a Karaván Szalon és a Bringaexpo tett teljessé. Közönségsikert aratott áprilisban a Budapest Motor Fesztivál és a Tuning Show, amelyek mellett a Tattoo Expo kapott helyet. Az új típusú, fesztivál jellegű motoros-autós rendezvényt sok érdeklődő kereste fel. A Construma építőipari vásáron 4-5 százalékkal több kiállító vett részt, annak ellenére, hogy az ágazat helyzete tovább romlott. A Hungexpo termékfejlesztésének köszönhetően új kiállítások is kerültek a Construma mellé, az OtthonDesign lakberendezési vásár és az URB:Icon városfejlesztési konferencia és projektvásár. A félévet az Ipar Napjai rendezvénysorozat zárta 12 ezer szakmai érdeklődővel.
Kép: MTI