A közigazgatási szünet alatt is kezdeményezhető ügyintézés elektronikusan a NAV-nál, személyesen az ünnepek alatt is nyitva tartó hivatalt lehet felkeresni, az ügyfélszolgálatokról a hatóság honlapján az Ügyfélszolgálat-keresőben lehet tájékozódni – hívta fel a figyelmet közleményében a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV).
Az időpontokat ismertető tájékoztatás szerint a vármegyeszékhelyek központi ügyfélszolgálatai, a fővárosban a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) Észak-budapesti Adó- és Vámigazgatósága ügyfélszolgálata (Budapest XIII. ker., Dózsa György út 128-132.), a Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága (Budapest XIII. ker., Kresz Géza utca 13-15.), valamint a NAV Kiemelt Adó- és Vámigazgatósága
- december 29-én 8:30 és 12 óra között,
- december 30-án 8:30 és 12 óra között fogadja az ügyfeleket.
- December 31-én zárva tartanak.
A 1819-es számon tárcsázható NAV-Infóvonal pedig
- december 23-án 8:30 és 13:30 óra között,
- december 29-én 8:30 és 16 óra között,
- december 30-án 8:30 és 13:30 óra között fogadja a hívásokat.
- December 31-én a vonal nem hívható.
Az adóügyek elektronikusan is intézhetők, aki teheti, válassza az elektronikus megoldásokat – javasolta a Nemzeti Adó- és Vámhivatal.