MLM-klasszikusok címmel szervez nagyszabású konferenciát április 26-án a Papp László Sportarénában Tonk Emil, a Magyar Marketingszövetség alapítója. A szakmai találkozón a multi level marketing (mlm) olyan jeles hazai hálózatépítői osztják meg tapasztalataikat az érdeklődőkkel, mint Berkics Miklós, a Forever Living Products, Gaál László, a Flavonmax, Gyólai György és Varga Anita, a Neways, Havasy Viktor, a Sunrider, Váczy Károly, a NuSkin, valamint Vágyi Jenő James, az Amway legkiemelkedőbb szakemberei. Az mlm-mesterek a vezetői attitűd, a tanulás, az együttműködés, a csapatmunka, valamint a hálózatépítés gyakorlati ismérveinek bemutatását célzó előadásokat fognak tartani, amelyek a szakmában régóta forgó és az újonnan érkező közönség számára egyaránt érdekes információkkal szolgálnak majd - mondta Tonk. A Magyarországon működő, körülbelül harmincöt hálózat évente 100 milliárd forint összegű forgalmat bonyolít le. A Magyarországon egyre népszerűbb értékesítési formának már több mint háromszázezer tanácsadója, illetve rendszeres vásárlója van, továbbá kétszer ennyi regisztrált tagot számlálnak a különböző hálózatok.