Visszatér breton gyökereihez a világ egyik vezető luxusipari konglomerátuma − legalábbis ezzel magyarázta a párizsi székhelyű PPR SA névváltoztatását a családi tulajdonú csoport elnök-vezérigazgatója, Francois-Henri Pinault. A PPR június 18-tól hivatalosan is a Kering névre hallgat majd − jelentette be az alapító Francois Pinault fia −, ezzel is jelezve a csoport átalakulását. A már most is használt Kering elnevezés magában foglalja a sok helynévben fellelhető breton "ker" kifejezést, amely eredetileg erődített települést jelent, de tágabb értelemben otthont is. Jól csenghet a név az angol nyelvű vásárlóközönségnek is, hiszen így ejtik ki a "caring" szót is, ami az intenzív törődésre utalhat − Pinault szerint esetükben a PPR-hez tartozó brandeket megillető bánásmódról van szó.
Az öt évtizede működő családi vállalkozás az utóbbi években követett stratégiája szerint mindinkább tiszta divatipari csoporttá alakul át. Még idén tőzsdére viszik a könyveket és szórakoztatóipari termékeket forgalmazó Fnac kiskereskedelmi láncot, emellett le akarják választani a csoportról a ruházati cikkeket és bútorokat árusító Redcats online-áruházat is és eladják a La Redoute csomagküldő áruházat is. Ezt követően a csoport arra a területre kíván fokuszálni, ahová az olasz Gucci brand 1999-es megszerzésével lépett be: a luxusmárkák piacára. Megtartják emellett a sport & lifestyle üzletágat is, amelynek legismertebb húzóneve a 2007-ben megvásárolt Puma. A nemzetközi közönségnek szóló nevet indokolja az is, hogy tavaly a csoport 9,7 milliárd eurós bevételének csak 5 százaléka származott Franciaországból és a kiskereskedelmi érdekeltségek leépítésével ez tovább zsugorodhat. A Kering már az ötödik név lesz a csoport történetében: az első, faárukkal, majd építőanyagokkal kereskedő céget még Établissements Pinault néven hívta életre Bretagne-ban az alapító. A terjeszkedő vállalkozás 1992-ben szerezte meg Franciaország emblematikus áruházláncát, a Printemps-t és vette föl a Pinault-Printemps nevet. A La Redoute két évvel későbbi bekebelezése után ennek a nevét is hozzácsapták, majd a kezelhetetlenül hosszúra nyúlt elnevezést hivatalosan is PPR-re keresztelték át. A Kering logója egy kiterjesztett szárnyú bagoly − állítólag ez az idősebb Pinault kedvenc állata, túl azon, hogy szimbolizálja a brandek menedzseléséhez szükséges bölcsességet is.
| Brand neve | Eredeti ország | Fő termékkör |
| Luxusipar | ||
| Gucci | Olaszország | divat, kozmetikum |
| Bottega Veneta | Olaszország | divat, kozmetikum |
| Saint Laurent | Franciaország | divat, kozmetikum |
| Alexander McQueen | Nagy-Britannia | divat, kozmetikum |
| Balenciaga | Franciaország | divat, kozmetikum |
| Brioni | Olaszország | férfidivat |
| Christopher Kane | Nagy-Britannia | divat |
| Stella McCartney | Nagy-Britannia | divat, kozmetikum |
| Sergio Rossi | Olaszország | cipő |
| Boucheron | Franciaország | ékszer, óra, kozmetikum |
| Girard-Perregaux | Svájc | óra |
| Jeanrichard | Svájc | óra |
| Qeelin | Kína | ékszer |
| Sport & lifestyle | ||
| Puma | Németország | sportruházat, kozmetikum |
| Volcom | USA | sportruházat |
| Cobra | Ausztrália | Golffelszerelés |
| Electric | USA | sportruházat és kiegészítők |
| Tretorn | Svédország | gumi lábbeli |