Az Élelmiszer szaklap immár másodjára hirdette meg a Greennovációs Nagydíjat öt kategóriában. A pályázó gyártók közül a Unilever nyerte el a diplomát. A vállalkozás a veszprémi Algida Jégkrémgyár korszerűsítésével csökkentette a Unilever környezetterhelését, ezt az eredményt a zsűri a nagydíjjal ismerte el. 2012-ben zárult le egy 2008-ban indított háromütemű fejlesztési program. A beruházással bővült a termelés, a második ütemben pedig a hűtőházat fejlesztették. Az összesen 2,2 milliárd forint összértékű beruházás célja egy korszerű hűtőház építése volt. A 2012−2015 közötti időszakra a vállalat további technológiai fejlesztést és termelésbővítést tűzött ki. A Fenntarthatósági terv értelmében a Unilever globális szinten vállalta, hogy miközben megkétszerezi árbevételét, felére csökkenti környezetterhelését 2020-ig − mondta Szatóri László, a jégkrémgyár igazgatója. A Unilever világszerte több mint 400 márkával mintegy 190 országban van jelen és 175 ezer embert foglalkoztat. Az 1991-ben létrejött magyarországi leányvállalata például a Segíts okosan! programban megvásárolt termékek után összegyűlt 1 forintosokból 2009 óta 175 defibrillátor készülékkel látta el az Országos Mentőszolgálatot, melynek köszönhetően nincs hazánkban olyan mentőautó, amelyik nem rendelkezik az életmentő műszerrel.